!--island-Breadcrumbs:11-->
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Siirry Strawberry-sovelluksessa Profiili-välilehdelle. Sieltä löydät kaikki jäsenkautta, palkintopisteitä ja Spennejä koskevat tiedot. Sieltä voit nähdä, milloin jäsenkautesi päättyy, aiemmat jäsenkaudet, kuinka monta palkintopistettä tai Spenniä kulloinkin vanhenee, toteutuneet palkintopiste- ja Spenn-tilitapahtumat sekä kuinka monta pistettä ja Spenniä olet ansainnut.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylta 19. marraskuuta 2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Miksi Spenn?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mikä on Red Carpet?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Mikä on Be My Guest?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Mikä Monday Breakfast on?
Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä