!--island-Breadcrumbs:11-->
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Siirry Strawberry-sovelluksessa Profiili-välilehdelle. Sieltä löydät kaikki jäsenkautta, palkintopisteitä ja Spennejä koskevat tiedot. Sieltä voit nähdä, milloin jäsenkautesi päättyy, aiemmat jäsenkaudet, kuinka monta palkintopistettä tai Spenniä kulloinkin vanhenee, toteutuneet palkintopiste- ja Spenn-tilitapahtumat sekä kuinka monta pistettä ja Spenniä olet ansainnut.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylta 19. marraskuuta 2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Miksi Spenn?
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Mikä on Be My Guest?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Mikä on Red Carpet?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Mikä Monday Breakfast on?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä