!--island-Breadcrumbs:11-->
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Siirry sovelluksessa välilehdelle "Palkintopisteet". Sieltä löydät kaikki jäsenkausiasi ja palkintopisteitäsi koskevat tiedot. Sieltä voit nähdä, milloin jäsenkautesi päättyy, aiemmat jäsenkautesi, kunakin ajankohtana vanhenevat pisteet, suoritetut palkintopistetapahtumat sekä sen, kuinka monta pistettä olet ansainnut.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Mitä etua Spenn-valuutan käyttämisellä on?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spenn-valuuttaa ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista 19.11.2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Miksi Spenn?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Mikä on Red Carpet?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä Monday Breakfast on?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä