!--island-Breadcrumbs:11-->
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Tarkasta ensin, että seuraavat ehdot täyttyvät:
- Onko kulunut 24 tuntia siitä, kun tavalliset Spennit lisättiin profiiliisi Omille sivuillesi?
- Oletko varannut tarjouksen ehtojen mukaisesti?
Tietyt tarjoukset rekisteröidään vain kerran kuukaudessa tai tiettynä päivänä, mutta lisäpisteet tai -Spennit rekisteröidään tavallisimmin sen jälkeen, kun olet kirjautunut ulos hotellista. Tämä ilmoitetaan tarjoussivulla.
Jos kaikki ehdot täyttyvät, mutta Spennejäsi ei ole kuitenkaan rekisteröity jäsenprofiiliisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.