!--island-Breadcrumbs:11-->
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Tarkasta ensin, että seuraavat ehdot täyttyvät:
- Onko kulunut 24 tuntia siitä, kun tavalliset Spennit lisättiin profiiliisi Omille sivuillesi?
- Oletko varannut tarjouksen ehtojen mukaisesti?
Tietyt tarjoukset rekisteröidään vain kerran kuukaudessa tai tiettynä päivänä, mutta lisäpisteet tai -Spennit rekisteröidään tavallisimmin sen jälkeen, kun olet kirjautunut ulos hotellista. Tämä ilmoitetaan tarjoussivulla.
Jos kaikki ehdot täyttyvät, mutta Spennejäsi ei ole kuitenkaan rekisteröity jäsenprofiiliisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Samankaltaiset kysymykset
Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylta 19. marraskuuta 2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Miksi Spenn?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Sain postia koskien alennustarjousta. Kuinka voin varata sen?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Maksuvakuutus
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Hinnasto
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Mikä on Superdeal?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mikä on Red Carpet?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Henkilötietojen käsitteleminen
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Korotettu luottoraja
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Voinko lukea lisää Strawberry Mastercardista jostakin?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Minkä arvoinen yksi Spenn on?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Mikä on Be My Guest?
Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Strawberry-Mastercardin edut
Korko osamaksun yhteydessä
Mikä valuutta
Hallitse matkapuhelimella
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Yhteystiedot
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Ansaitsenko Spennejä varatessani Be My Guest -edun?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Mikä Monday Breakfast on?
Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?
Voinko hakea Strawberry Mastercardia?
Sulje ja tilaa uusi kortti
Matkavakuutus
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä