!--island-Breadcrumbs:11-->
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Teemme parhaamme siirtääksemme kaikki hotellimme järjestelmään, joka tukee sovellusta. Valitettavasti tällä hetkellä on vielä joitakin hotelleja, jotka eivät tue sovellusta, eivätkä ne siksi vielä näy sovelluksessa. Tämä koskee hotelleja:
- Comfort Hotel® LT
- Copperhill Mountain Lodge
- Farris Bad
- Funken Lodge
- Icehotel
- Yasuragi
Samankaltaiset kysymykset
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Erikoisaukioloajat:
24-26 joulukuuta
Kiinni
31 joulukuuta
10:00 - 15:00
1 tammikuuta
Kiinni
6 tammikuuta
Kiinni
Ota meihin yhteyttä