Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Monet tuntevat meidät hotelliyrityksenä, mutta tarjoamme niin paljon muutakin. Piristämme arkea pienillä hemmotteluhetkillä ja tuomme "once in a lifetime" -seikkailuita elämääsi, joita muistella vuosia. Nimi Strawberry kuvastaa perustajamme Petter Stordalenin yritysfilosofiaa, jossa ei haluta asettua aloilleen vaan sen sijaan jatkuvasti kehittyä ja oppia uutta. Kasvu on aina ollut osana yrityksemme DNAta ja voidaksemme pysyä kiidossa mukana, täytyy meidän kehittää ja haastaa myös itsemme. Strawberry on nimi, joka erottuu joukosta, nimi joka on juuri osuva jollekin kapinalliselle, mutta lämpöä täynnä olevalle sydämelle. Kuka tämä kapinallinen siis on? Hmm… sehän on tietenkin ME!
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Mitä etua Spenn-valuutan käyttämisellä on?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spenn-valuuttaa ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista 19.11.2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Miksi Spenn?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Mikä on Red Carpet?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä