!--island-Breadcrumbs:11-->
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Useat hotellimme tukevat mobiiliavainta ja monet muut ovat pian tämän ominaisuuden tuen piirissä. Kuten voit kuvitella, kyseessä on toimenpide, joka vaatii hotellin kaikkien huoneiden ovien muuttamisen, joten prosessi etenee hitaasti, mutta varmasti. Teemme kaikkemme voidaksemme tarjota tämän ominaisuuden mahdollisimman monessa hotellissa.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä