!--island-Breadcrumbs:11-->
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Valitettavasti se ei ole mahdollista. Jos nimellesi on tehty useita varauksia samalle päivälle, ole hyvä ja ota yhteyttä vastaanottoon sisäänkirjautumista varten.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Miksi minun täytyy näyttää henkilötodistukseni check-inin yhteydessä?
Mikä hyväksytään henkilötodistukseksi?
Mitä tapahtuu, jos olen unohtanut ottaa kelvollisen henkilötodistuksen mukaani?
Täytyy kaikkien huoneesssa yöpyvien esittää henkilötodistus?
Kuinka Strawberry käsittelee henkilötarkastukseen liittyviä henkilötietoja?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Millaiset sisään- ja uloskirjautumisajat ovat voimassa?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Kuinka myöhään voin kirjautua sisään? Tarvitseeko minun ilmoittaa, jos olen tulossa myöhään?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä