!--island-Breadcrumbs:11-->
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Saat kuitin automaattisesti vierailusi jälkeen. Jos näin ei jostakin syystä tapahdu, voit hakea kuitin siirtymällä sovelluksessa kohtaan "Aiemmat". Valitse "Saa kuitti", niin se lähetetään haluamaasi sähköpostiosoitteeseen. Huomioi, että mahdollisten lisäkuittien saaminen vie vähintään 24 tuntia check-outin jälkeen ja ovat saatavilla vuoden ajan hotellin tiedoissa. Huomioithan myös, että osa hotelleista tallettaa kuitteja alle vuoden järjestelmistä riippuen.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä