Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Yöpyessään hotelliketjuissamme Clarion Hotel® ja Quality Hotel™ ja itsenäisissä hotelleissamme Ruotsissa tai Suomessa Strawberryn jäsenet saavat ravintolakupongin. BLUE-jäsenet saavat: 35 SEK/NOK/DKK tai 4 EUR. SILVER-jäsenet saavat 75 SEK/NOK/DKK tai 8 EUR, sekä GOLD- ja PLATINUM-jäsenet: 125 SEK/NOK/DKK tai 13 EUR.
Kuponki on tarjolla sovelluksessa (hotelleissa, jotka eivät ole käytettävissä sovelluksen kautta, fyysinen kuponki annetaan check-inin yhteydessä). Gold- ja Platinum-jäsenet voivat käyttää kupongin ruokaan ja juomiin haluamassaan hotelliravintolassa, ja Blue- ja Silver-jäsenet voivat käyttää kupongin sen hotellin ravintolassa, jossa he yöpyvät (ei koske alkoholia eikä savukkeita). Quality Hotel®-ketjussa kuponki voidaan käyttää myös valikoituihin ruokiin ja juomiin ravintolassa Lounge 24. Suomessa vaaditaan aamiaisen ostamista samanaikaisesti, jotta kuponki voidaan käyttää alkoholiin. Ravintolakupongit ovat henkilökohtaisia, niihin on merkitty päivämäärä ja ne ovat voimassa vain ilmoitettuina päivinä. Niitä ei voi kerätä tai muuttaa rahaksi eikä mahdollista erotusta anneta rahana. Home Hotel -hotelleissa Clarion Hotel®-ketjun sisällä ei myönnetä ravintolakuponkeja.
Samankaltaiset kysymykset
Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylta 19. marraskuuta 2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Miksi Spenn?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mikä on Red Carpet?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Mikä on Be My Guest?
Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Mikä Monday Breakfast on?
Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä