Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Yöpyessään hotelliketjuissamme Clarion Hotel® ja Quality Hotel™ ja itsenäisissä hotelleissamme Ruotsissa tai Suomessa Strawberryin jäsenet saavat ravintolakupongin. BLUE-jäsenet saavat: 35 SEK/NOK/DKK tai 4 EUR. SILVER-jäsenet saavat 75 SEK/NOK/DKK tai 8 EUR, sekä GOLD- ja PLATINUM-jäsenet: 125 SEK/NOK/DKK tai 13 EUR.
Kuponki voidaan käyttää ruokaan tai juomaan hotellin ravintolassa (ei koske alkoholia eikä savukkeita). Quality Hotel®-ketjussa kuponki voidaan käyttää myös valikoituihin ruokiin ja juomiin ravintolasta Lounge 24. Suomessa vaaditaan aamiaisen ostamista samanaikaisesti, jotta kuponki voidaan käyttää alkoholiin. Ravintolakupongit ovat henkilökohtaisia ja niihin on merkitty päivämäärä ja ne ovat voimassa vain ilmoitettuina päivinä. Niitä ei voi kerätä tai muuttaa rahaksi eikä mahdollista erotusta anneta rahana. Clarion Collection -hotelleissa Clarion Hotel®-ketjun sisällä ei myönnetä ravintolakuponkeja.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Mitä etua Spenn-valuutan käyttämisellä on?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spenn-valuuttaa ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista 19.11.2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Miksi Spenn?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Mikä on Red Carpet?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä