Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Omalla sivulla ja sovelluksessa voit nähdä vain ne varaukset, jotka olet tehnyt ollessasi kirjautuneena sisään kotisivuillemme tai sovellukseemme. Ilman sisäänkirjautumista, puhelimitse tai muiden varauspalvelujen kautta tekemiäsi varauksia ei rekisteröidä profiiliisi.
Voi myös käydä niin, että juuri tätä hotellia ei voi nähdä varaustesi joukossa. Joidenkin hotellien järjestelmä ei ole yhteensopiva varausnäkymän kanssa, joten sen vuoksi ne eivät näy. Työskentemme asian ratkaisemiseksi. Täältä voi nähdä luettelon hotelleista, joita tämä asia koskee.
Älä ole kuitenkaan huolissasi. Kunhan olet saanut varausvahvistuksen, sinulla on varaus.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?
Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Kuinka muutan hotellivarausta?
En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylta 19. marraskuuta 2024 jälkeen?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Miksi Spenn?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mikä on Red Carpet?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Mikä on Be My Guest?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Mikä Monday Breakfast on?
Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä