Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Kupongin löydät sovelluksesta check-inin jälkeen silloin, kun yövyt jossakin hotelleistamme, jotka ovat saatavilla sovelluksessa. Löydät kupongin kyseisen varauksen yhteydestä. Jos yövyt hotellissa, jota ei löydy sovelluksesta, saat sen sijaan fyysisen kupongin check-inin yhteydessä. Yksi kuponki aktivoidaan kutakin hotellissa yöpymääsi yötä kohti. Käyttämättömät kupongit vanhenevat ja katoavat sovelluksesta yön aikana. Kuponkeja ei voi tallentaa ja käyttää useita kuponkeja samalla kerralla. Applen puhelimissa vaaditaan vähintään iOS13-versio ja iPhone 6 tai uudempi malli, jotta sovellus toimii.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Erikoisaukioloajat:
24-26 joulukuuta
Kiinni
31 joulukuuta
10:00 - 15:00
1 tammikuuta
Kiinni
6 tammikuuta
Kiinni
Ota meihin yhteyttä