!--island-Breadcrumbs:11-->
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Näin käy silloin, jos olet tehnyt varauksesi jonkin toisen kanavan kuin verkkosivustomme tai sovelluksemme kautta. Älä ole kuitenkaan huolissasi, sillä varaus on vahvistettu ja tulet nauttimaan samasta upeasta palvelustamme, varaustavastasi riippumatta.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä