Jäsenyys

Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?

Et, Member Price -hintatyyppiin sisältyvä jäsenalennus on tarkoitettu vain jäsenille. Se on voimassa vain silloin, kun yövyt itse hotellihuoneessa. Jos olet varannut huoneen jollekin toiselle jäsenhintaan, hotelli voi veloittaa maksun normaalihinnan mukaan.

Samankaltaiset kysymykset

Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Kuinka muutan hotellivarausta?

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylta 19. marraskuuta 2024 jälkeen?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Miksi Spenn?

Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?

Mikä on Red Carpet?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?

Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?

Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?

Millaiset peruutusehdot teillä on?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Kuinka voin varata Be My Guest -edun?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Mikä on Be My Guest?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Mikä Monday Breakfast on?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

chat

Onko asiasi kiireellinen?

Soita meille numeroon: +46 771 666 700

Ma-pe

09:00 - 21:00

La

10:00 - 18:00

Su ja juhlapyhät

Suljettu

Huom! Vain ruotsin ja englannin kielellä

Suomenkielinen asiakaspalvelu koskien hotelleita Suomessa +358 (0)10 416 8231

Ma-pe

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät

Suljettu


Ota meihin yhteyttä