Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Nyt voit välttyä jonottamiselta ja tungokselta mennessäsi seuraavan kerran Strawberry Arenalla järjestettävään konserttiin. Red Carpet -edun aktivoineena Strawberryn jäsenenä voit hyödyntää 12. heinäkuuta alkaen Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun – joka on käytettävissä BX-sisäänkäynnillä.
Fast Track koskee monia eri lipputyyppejä riippumatta siitä, mitä kautta olet ostanut ne. Etu ei koske näitä lipputyyppejä:
- Seisomapaikka: etuosan seisomapaikka tai seisomapaikka
- Katsomo 2: Osio 213–227 – Katsomo 3: Osio 301–340
Toimi näin:
- Liity Strawberryn jäseneksi ja aktivoi Red Carpet. Se on tietenkin maksuton.
- Lataa Strawberry-sovellus tai päivitä sovellus uusimpaan versioon. Siirry sovelluksessa profiiliisi ja napauta painiketta "Näytä Red Carpet".
Seuraavan kerran saapuessasi Strawberry Arenalla järjestettävään konserttiin voit vain suunnata punaiselle matolle. Psst: se löytyy BX-sisäänkäynniltä.
Samankaltaiset kysymykset
Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Spenn?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylta 19. marraskuuta 2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Mikä on Be My Guest?
Mikä on Red Carpet?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Mikä Monday Breakfast on?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä