!--island-Breadcrumbs:11-->
Miksi minun täytyy näyttää henkilötodistukseni check-inin yhteydessä?
Henkilöllisyyden tarkastus on yksi useista tavoista, joilla teemme hotelleistamme ja vieraidemme kokemuksesta turvallisen. Myös viranomaiset asettavat meille tiettyjä vaatimuksia erityisesti ulkomaisten vieraiden osalta. Tällä tavoin voimme seurata, keitä hotelleissamme yöpyy, ja mahdollisissa kriisitilanteissa meillä on paremmat edellytykset pelastaa ihmisiä ja tehdä yhteistyötä pelastuspalvelun kanssa.
Samankaltaiset kysymykset
Mikä hyväksytään henkilötodistukseksi?
Mitä tapahtuu, jos olen unohtanut ottaa kelvollisen henkilötodistuksen mukaani?
Täytyy kaikkien huoneesssa yöpyvien esittää henkilötodistus?
Kuinka Strawberry käsittelee henkilötarkastukseen liittyviä henkilötietoja?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Millaiset sisään- ja uloskirjautumisajat ovat voimassa?
Kuinka myöhään voin kirjautua sisään? Tarvitseeko minun ilmoittaa, jos olen tulossa myöhään?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Erikoisaukioloajat:
24-26 joulukuuta
Kiinni
31 joulukuuta
10:00 - 15:00
1 tammikuuta
Kiinni
6 tammikuuta
Kiinni
Ota meihin yhteyttä