!--island-Breadcrumbs:11-->
Mitä tapahtuu, jos olen unohtanut ottaa kelvollisen henkilötodistuksen mukaani?
Jos mukanasi ei ole henkilötodistusta, jolla voit vahvistaa olevasi henkilö, jolle hotellihuone on varattu, esitämme turvakysymyksiä varmistaaksemme henkilöllisyytesi. Jos et pysty todistamaan henkilöllisyyttäsi, joudumme viime kädessä kieltäytymään majoittamasta sinua hotellissamme.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi minun täytyy näyttää henkilötodistukseni check-inin yhteydessä?
Mikä hyväksytään henkilötodistukseksi?
Täytyy kaikkien huoneesssa yöpyvien esittää henkilötodistus?
Kuinka Strawberry käsittelee henkilötarkastukseen liittyviä henkilötietoja?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Millaiset sisään- ja uloskirjautumisajat ovat voimassa?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Kuinka myöhään voin kirjautua sisään? Tarvitseeko minun ilmoittaa, jos olen tulossa myöhään?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä