Varaustuki
Opas: Varaa palkintoyö
Etkö ole vielä jäsen?
Tarvitsetko apua?
Tarvitsetko apua?
- Ma-pe: 09:00 - 21:00
- La: 10:00 - 18:00
- Su ja juhlapyhät: Suljettu
Usein kysytyt kysymykset
Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?
Jos olet jäsen:
- Kirjaudu sisään varaukseni. Siellä voit nähdä kaikki varauksesi ja peruuttaa ne, jotka eivät ole enää ajankohtaisia.
Jos et ole jäsen:
- Siirry kohtaan Löydä hotellivaraukseni. Valitse "Löydä varaus", täytä varaustietosi ja peruuta varauksesi.
Huomioi, että etukäteen maksettuja varauksia ei voi peruuttaa verkkosivuston tai sovelluksen kautta. Asiakaspalvelu voi auttaa sinua peruuttamaan nämä, jos et voi käyttää varaustasi, mutta valitettavasti rahoja ei makseta takaisin.
Kuinka muutan hotellivarausta?
Myös kaikkein parhaimmat suunnitelmat voivat muuttua. Jos sinulla on varaus, jonka henkilömäärää tai päivämäärää tarvitsee muuttaa, voit ottaa yhteyttä asiakapalveluun tai varausta koskevaan hotelliin. Valitettavasti et voi muuttaa loppuun asti suoritettua varausta itse.
En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?
Voi viedä hieman aikaa ennen kuin varaus näkyy. Jos olet tehnyt varauksen puhelimitse tai sähköpostitse suoraan hotellin tai asiakaspalvelun kautta, vahvistus lähetetään sähköpostitse tai tekstiviestinä loppuun viedyn varauksen jälkeen.
Jäsenenä voit nähdä tulevat varauksesi Omalla sivulla tai sovelluksessamme noin 15 minuuttia varauksen tekemisen jälkeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua. He voivat esimerkiksi varmistaa, että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen tai lähettää tarvittaessa uuden vahvistuksen.
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Omalla sivulla ja sovelluksessa voit nähdä vain ne varaukset, jotka olet tehnyt ollessasi kirjautuneena sisään kotisivuillemme tai sovellukseemme. Ilman sisäänkirjautumista, puhelimitse tai muiden varauspalvelujen kautta tekemiäsi varauksia ei rekisteröidä profiiliisi.
Voi myös käydä niin, että juuri tätä hotellia ei voi nähdä varaustesi joukossa. Joidenkin hotellien järjestelmä ei ole yhteensopiva varausnäkymän kanssa, joten sen vuoksi ne eivät näy. Työskentemme asian ratkaisemiseksi. Täältä voi nähdä luettelon hotelleista, joita tämä asia koskee.
Älä ole kuitenkaan huolissasi. Kunhan olet saanut varausvahvistuksen, sinulla on varaus.
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Kaikissa hotelleissamme on varattu rajoitettu määrä Standard- ja/tai Superior-huoneita, joita voi varata palkintopisteillä. Huonevaraus muilla hintavaihtoehdoilla ei siis vaikuta siihen, onko palkintopistehuoneita saatavilla. Hotellissa voi olla saatavilla vapaita huoneita normaaliin hintaan, vaikka palkintopistehuoneet olisivat loppuunvarattuja. Suosittelemme aina, että olet liikkeellä hyvissä ajoin halutessasi varata palkintopistehuoneen, erityisesti suosituimmissa kohteissamme, kuten Tukholmassa, Göteborgissa ja Malmössä.
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Peruutusehdot riippuvat siitä, minkä hintatyypin valitset varausta tehdessäsi. Voit lukea juuri sinun varaustasi koskevat ehdot sähköpostitse lähetettävästä varausvahvistuksesta. Nämä ovat yleisimmät sivustollamme/sovelluksessamme olevat hintatyypit:
- Web Price Flex, Member Price, sopimushinnat: Peruutettavissa saapumispäivään klo 16:00 saakka, jos vahvistuksessa ei muuta ilmoiteta. Strawberryin jäsenten om mahdollista hyödyntää myöhäistä peruutusta jäsentason muaan. Katso kaikki jäsenedut täältä.
- Web Price Prepaid ja muut etukäteen maksetut tarjoukset: Voidaan peruuttaa 24 tunnin kuluessa varauksen tekemisestä.Ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse normaalien aukioloaikojen puitteissa, mikäli haluat peruuttaa varauksen.
Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?
Jos olet saanut hotellista varauskooodin ennen kongressia tai kurssia, sinun tulee ottaa yhteyttä hotelliin ja varata huone sitä kautta. Koodia ei voi käyttää hotellihuoneen varaamiseen strawberry.fi-sivuston tai sovelluksemme kautta. Täältä löydät kaikki hotellit ja niiden yhteystiedot.
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Et, Member Price -hintatyyppiin sisältyvä jäsenalennus on tarkoitettu vain jäsenille. Se on voimassa vain silloin, kun yövyt itse hotellihuoneessa. Jos olet varannut huoneen jollekin toiselle jäsenhintaan, hotelli voi veloittaa maksun normaalihinnan mukaan.
Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?
Korkeintaan kaksi alle 9-vuotiasta lasta yöpyy hotelleissamme veloituksetta, kun he jakavat vuoteen vanhempansa/vanhempiensa kanssa. Näissä tapauksissa parivuode lasketaan kahdeksi vuoteeksi. Paikallisia poikkeuksia voi esiintyä, sillä joka hotellissa on oma käytäntönsä. Yli 9-vuotias lapsi tarvitsee oman vuodepaikan, mistä veloitetaan erillinen maksu kutakin yötä kohti.