Tervetuloa Quality Hotel 33 -hotelliin! Olemme koonneet tänne vastauksia tavallisimpiin kysymyksiin kaikille, jotka suunnittelevat meillä vierailua. Jos et löydä etsimääsi tietoa tai mieltäsi askarruttaa jokin muu vierailuusi liittyvä asia, olet lämpimästi tervetullut ottamaan meihin yhteyttä milloin tahansa.
Aamiainen
Tarjoamme terveellisen ja ravinteikkaan aamiaisen, josta löytyy myös useita luomu- ja allergikoille sopivia vaihtoehtoja. Aamiaisen tarjoiluajat löytyvät tältä sivulta tai Palvelut-välilehdeltä.
Pysäköinti
Hotellilla ei ole omia, varattavia pysäköintipaikkoja, mutta hotellin lähistöltä löytyy useita Aker P-driftin ja Aimo Parkin hallinnoimia pysäköintipaikkoja. Voit nähdä näiden pysäköintipaikkojen hinnat ja maksaa pysäköinin pysäköintiautomaatilla.
Pysäköintiä koskevia lisätietoja saat ottamalla yhteyttä hotellimme vastaanottoon.
Joukkoliikenne
Oslossa joukkoliikenteestä vastaa Ruter. Voit matkustaa keskustaan kulkemalla metrolla Risløkkan asemalta Jernbanetorgetille. Voit suunnitella matkasi ja ostaa matkalipun Ruter-sovelluksessa.
Lentokenttäkuljetus hyvään hintaan Flybussenin kanssa – Oslon lentoasema (Gardemoen)
Yhteistyössä Flybussenin kanssa voimme tarjota vieraillemme mukavan matkan hyvään hintaan. Bussit kulkevat 20 minuutin välein Oslo Gardermoen Lufthavn (OSL) -lentoasemalta muutaman minuutin päässä hotellin sisäänkäynniltä sijaitsevalle bussipysäkille. Alennus on voimassa välillä Oslo Lufthavn - Quality Hotel 33, kumpaankin suuntaan. Saat itsellesi kupongin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen q.hotel33@strawberry.no tai ottamalla yhteyttä vastaanottoon uloskirjautumisen yhteydessä. Ota siis rennosti, lukaise päivän lehti tai lähetä vaikkapa muutama sähköpostiviesti, kun olet matkalla lentoasemalle tai sieltä hotellille.
Matkatavarasäilytys
Quality Hotel 33 -hotellin vieraana voit jättää laukkusi matkatavarasäilytykseen ennen sisäänkirjautumistasi hotelliin tai uloskirjautumisen jälkeen.
Wi-Fi
Kaikissa hotellihuoneissamme ja hotellin yleisissä tiloissa on mahdollisuus maksuttoman langattoman internetin käyttöön. Pyydä sisäänkirjautumistiedot hotellin vastaanotosta tai käytä Strawberry-jäsennumeroasi yhteyden muodostamiseen.
Jäikö jotakin pakkaamatta?
Etkö saanut mahtumaan kaikkea mukaasi matkalaukkuusi? Ei hätää – vastaanotostamme löytyy suurin osa tarvikkeista, joita mahdollisesti tarvitset: hammasharjoja, hammastahnaa, partahöyliä, ompelusettejä, kampoja, deodoranttia ja huulirasvaa.
Huonetason korotus
Juhlitko jotakin erityistä, tai haluatko suoda itsellesi erityisen ylellisen hotelliloman? Jos olet kiinnostunut huonetason korotuksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Käteisetön hotelli
Quality Hotel 33 on käteisetön hotelli. Kokonaisuudessaan käteisettömyys tarkoittaa turvallisempaa työympäristöä työntekijöillemme ja sitä, että henkilökuntamme voi yhä enenevässä määrin keskittyä palvelemaan hotellin vieraita. Vieraillemme tämä tarkoittaa lisääntynyttä turvallisuuden tunnetta sekä nopeampaa ja varmempaa maksutapahtumaa. Hyväksymme kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit. Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.